عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





داستان زندگی من یا شکست عشقی من....

یه توصیه به دخترا هیچ وقت به پسرا اعتماد نکنین(ببخشید پسرای خوب)

گفتم پسرای خوب!!!! یعنی چی یعنی شاید تووی 10000 تا یکیش اونم شااید خوب باشه.

فکر نکنین که عشق شما با بقیه فرق داره نه فرقی نداره... من خودم فکر میکردم عشقم مثل بقیه نیست چرا؟؟؟ چون 5 سال باهاش زندگی کردم به قول خودش باهم بزرگ شدیم.... اما توو این 5 سال جوری فیلم بازی کرد که فکر میکردم آسمون باز شده و یه این عشق اومده بیرون و مال من شده.... نه دل نبندید.... همه جوره بخدا دیده بودم اما اینجورشو دیگه ندیده بودم...بذار براتون بگم

همش میگفت دنیای منی.یدون تو میمیرم. و از همون حرفا که بقیه میزنن اما این یه جور خاص میگفت... همچین گریه می کرد که فکر میکردی وای چه عشقی در این نهفتس....

یه شب دعوامون شد.... با عصبانیت خوابیدیم ...صبحش قرار بود برم پیشش اما چون دعوامون شد نرفتم و اون میدونست که نمیرم... ساعت 9 کلاس داشتم ... هرچی بهش زنگ میزدم جواب نمیداد آخرشم گوشیش خاموش شد خیلی نگرانش بودم همش واسش دعا میکردم که خوب باشه و صلوات میفرستادم...

به سرم افتاد برم ببینم بلایی سر خودش نیاورده باشه... آخه اون یه مغازه داشت....وقتی میخواستم ببینمش می رفتم اونجا....( به قیافشم نمی خورد اهل دروغ و دختر بازی باشه...) وقتی رفتم تو مغازه چیزی که نباید می دیدمو دیدم... آره با یه خانوم دیگه نشسته بودن لاو میترکوندن...

تا منو دید خشکش زد از جاش پا شد منم اومدم از مغازه بیرون(نادونی من این بود که اومدم بیرون)

 

آخرش زنگ زد گفت خانوادم این دخترو صیغه من کردن جهت آشنایی قبل از ازدواج 3 ماه هستش و من الان خبر دارم...

تا 3 ماه دیگه هم هست....

اون به من خیانت کرد.... دروغ گفت ... همه کار باهام کرد... آخرشم بهانش فقط این بود که(بهت نگفتم تا ناراحت نشی!!!)

ازت متنفرم خیانت کار.... دیدین؟؟؟ ازتون خواهش می کنم اعتماد نکنین تا مثل من هم گذشتتون و هم آیندتون خراب نشه...

به همون خدایی که می پرستم هیچ وقت ازش نمیگذرم چون بهم خیانت کرد و دروغ گفت...

آخه کثافت تو که صیغه کردی منو دیگه ول کن!!!!!!!!!

آخه آشغال چرا به دروغ میگی عاشقمی و امید داری بهم برسیم؟؟؟؟

نفرینت می کنم بخاطر دروغات

ازت نمیگذرم بخاطر خیانتت

نمی بخشمت بخاطر اینکه پاکی و نجابتمو ازم گرفتی....

خدا همه رو تلافی میکنه...همیشه ازش میخوام هم به سر تو بیاره هم به سر تک تک اعضای خانوادت...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 7:39 | |